• 05.11.24, 11:16

Teliast lahkuvad turundajad lõid oma agentuuri

Näeme Eesti ettevõtete seas kasvavat vajadust strateegilise turundusjuhtimise ekspertluse järele, põhjendavad uue agentuuri loojad.
MÕJU agentuuri loojad Britta Gassmann, Riin Liht, Elo Võrk ja Helena Hiis
  • MÕJU agentuuri loojad Britta Gassmann, Riin Liht, Elo Võrk ja Helena Hiis
Vastloodud agentuuri MÕJU eesmärgiks on pakkuda väike- ja keskmise suurusega ettevõtetele ligipääsu professionaalsetele turunduse, brändi ja kestlikkuse juhtimise teenustele, mis on taskukohasemad ja efektiivsemad kõikides teemades eraldi spetsialistide palkamise asemel. Agentuur MÕJU panustab eelkõige strateegilisele, andmepõhisele ning kestlikkusele orienteeritud turundusele, andes ettevõtetele võimaluse oma turundust ja brändi kasvatada majanduslikult keerulisel ajal.

Seotud lood

Uudised
  • 18.10.24, 16:08
Luulea Kuriks lahkub Telia turundus- ja kommunikatsioonijuhi kohalt
Tänaseks aasta aega Telia Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Luulea Kuriksi viimane tööpäev ettevõttes on 31. oktoober.
Uudised
  • 09.10.24, 15:55
Luulea Kuriks: telkoteenuste kommunikatsioon vajab peent tunnetust
Kui kriisikommunikatsioonis on oluliseks kiirus ja selgus, siis meie teenuse puhul on vaja ka eriliselt peent tunnetust, millal ja millest alustada, tõdeb Telia Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Luulea Kuriks.
Uudised
  • 22.08.23, 10:51
Telia sai uue digiturunduse osakonna juhi
Augustikuu alguses asus Telia Eesti digiturunduse osakonda juhtima Emilie Toomela. Kogenud turundajana toob ta kaasa väärtuslikke strateegiaid ja praktikaid nii Boltist, erinevatest Eesti start-upidest kui avalikust sektorist.
Uudised
  • 19.09.24, 12:21
Millega takistab ja millega aitab tehisintellekt SEB-d, Teliat, Tallinki ja Element Digitali turunduses?
Jah, me säästame nädalas umbes 10 tundi tööaega, kuidas see ei tähenda, et me töötajaid vähendaksime, vaid saame pakkuda sellevõrra rohkem väärtust, rääkis Element Digitali juht Angelo Maiuri digiturunduse konverentsil Best Internet ning lisas, et tänu eelnevale on sellest tulnud ka ettevõtte kiire kasv.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele