Kui kriisikommunikatsioonis on oluliseks kiirus ja selgus, siis meie teenuse puhul on vaja ka eriliselt peent tunnetust, millal ja millest alustada, tõdeb Telia Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Luulea Kuriks.

- Telia Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Luulea Kuriks
- Foto: Digitark
Luulea Kuriks on Telia Eesti turundust ja kommunikatsiooni tänaseks juhtinud aasta aega. Ta toob välja, et telkoteenused on tänapäeval tajutavad ja käsitletavad samaväärselt näiteks elektri- või veevarustusega. Kui küsida, millised tema arusaamadest telekommunikatsiooni valdkonna kommunikatsioonis on selle aasta ajaga muutuda jõudnud, millised on kinnitust leidnud, selgitab Kuriks. „Elutähtsa teenuse osutamisega kaasneva vastutuse suurust kogeb lõpuni täies eheduses vaid sellises organisatsioonis töötades. Siiski oli see pigem ootuspärane.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.