• 05.03.25, 08:32

Luulea Kuriks jätkab kommunikatsioonibüroos Agenda PR

Eelmise aasta sügisel Telia Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi kohalt lahkunud Luulea Kuriks naases Agenda PRi, kus tegeleb klientide strateegilise nõustamisega korporatiivkommunikatsiooni valdkonnas.
Luulea Kuriks
  • Luulea Kuriks
„Luulea naasmine toob meie meeskonda kaaluka rahvusvaheliste suurettevõtete kommunikatsioonijuhtimise kogemuse, mis on oluline täiendus meie tiimile,“ lausus Agenda PR juhtivpartner Janika Ritson. „Tema põhjalikud teadmised, strateegiline mõtlemine ja suutlikkus muudatusi ellu viia on osutunud klientidele suureks väärtuseks.“

Seotud lood

Uudised
  • 18.10.24, 16:08
Luulea Kuriks lahkub Telia turundus- ja kommunikatsioonijuhi kohalt
Tänaseks aasta aega Telia Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Luulea Kuriksi viimane tööpäev ettevõttes on 31. oktoober.
Uudised
  • 09.10.24, 15:55
Luulea Kuriks: telkoteenuste kommunikatsioon vajab peent tunnetust
Kui kriisikommunikatsioonis on oluliseks kiirus ja selgus, siis meie teenuse puhul on vaja ka eriliselt peent tunnetust, millal ja millest alustada, tõdeb Telia Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Luulea Kuriks.
Uudised
  • 17.09.24, 11:45
Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsi fookuses: raha, relvad, sõbrad
Tänavune Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents toimub 6. novembril Tallinnas Filmimuuseumis. Seekordse konverentsi fookuses on praegusel hetkel kolm üliolulist teemat, mida käsitletakse konverentsil kommunikatsiooni mõttes erineva nurga alt.
Uudised
  • 28.02.25, 08:59
Kas sinu ettevõttel on sel aastal mõni kriis plaanis?
Uudisportaalid on pungil lugudest, kus inimesed või ettevõtted saavad teravat kriitikat oma tegude või tegevusetuse tõttu. Kõigi nende „süüdlaste“ võimalused oma head mainet kaitsta sõltuvad sellest, kui kiiresti ja läbimõeldult suudetakse sündmusele reageerida.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele