Kas sinu ettevõttel on sel aastal mõni kriis plaanis?
Uudisportaalid on pungil lugudest, kus inimesed või ettevõtted saavad teravat kriitikat oma tegude või tegevusetuse tõttu. Kõigi nende „süüdlaste“ võimalused oma head mainet kaitsta sõltuvad sellest, kui kiiresti ja läbimõeldult suudetakse sündmusele reageerida.
PR Strategies partner ja strateegiline konsultant Helena Loorents
Foto: Sandra Palm Photography
Kas kriisiks peavad olema valmis vaid ettevõtted, kes võivad põhjustada õnnetuse? küsib PR Strategies partner ja strateegiline konsultant Helena Loorents.
Võitja sõnul ei ole neil käesoleval aastal käibes meeletut kasvu olnud, aga nad on saanud hulgaliselt uusi kliente, kes näevad digiturunduses võimalust oma müügitulemusi hoida või turuosa kasvatada.
Kommunikatsioonibüroos In Nomine on igal aastal abiks praktikandid. Mullu detsembris saatis neile vahva kirja Liisbeth Pomber, kes õpib Tartu Ülikoolis ja kellest saigi jaanuarikuuks In Nomine praktikant.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.