Paljud ettevõtted seisid pandeemia alguses silmitsi küsimusega: kas ja kuidas jätkata reklaamitegevusega olukorras, kus tarbijate eelistused, majanduslik kindlustunne ja igapäevaelu olid järsult muutunud. Vaatame, milliseid trende see kriis endaga kaasa tõi ning mis on tänaseni püsima jäänud.
Brand Estonia tiim on kaardistanud Eesti peamised tugevused ning töötanud välja viisi, kuidas neid väljendada. Hiljutisel kokkusaamisel tutvustati riigibrändi viimaseid arenguid.
Novembri lõpus Stockholmis toimunud Mercuri International Research’i poolt korraldatud Põhjamaade suurimal müügikonverentsil tõi Utrechti Ülikooli sotsiaalpsühholoogia professor Thimon de Jong välja paar mõtet, mis on inimeste jaoks tulevikus tähtis ning millele tasub tähelepanu pöörata.
Ülevaade koroonaviiruse mõjust maailmamajandusele, erinevates riikides ette võetud või planeeritud sammudest koroonaviiruse põhjustatud mõjude leevendamiseks ning mõttekodade hinnangutest, kuidas koroonaviirus maailma muudab.
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.