• 03.02.25, 16:30

5 aastat COVIDi algusest: turundus siis ja praegu

COVID-19 pandeemia muutis ootamatult kogu maailma, mõjutades sügavalt ka reklaami- ja turundusmaastikku.
5 aastat COVIDi algusest: turundus siis ja praegu
  • Foto: LinkedIn/Chris Donnelly
Paljud ettevõtted seisid pandeemia alguses silmitsi küsimusega: kas ja kuidas jätkata reklaamitegevusega olukorras, kus tarbijate eelistused, majanduslik kindlustunne ja igapäevaelu olid järsult muutunud. Vaatame, milliseid trende see kriis endaga kaasa tõi ning mis on tänaseni püsima jäänud.

Seotud lood

Uudised
  • 16.01.25, 13:10
Kuidas Eesti riigi bränd majandust ja julgeolekut edendada aitab?
Brand Estonia tiim on kaardistanud Eesti peamised tugevused ning töötanud välja viisi, kuidas neid väljendada. Hiljutisel kokkusaamisel tutvustati riigibrändi viimaseid arenguid.
Uudised
  • 24.09.24, 15:22
Karl Multer: turunduses toimub põlvkonnavahetus
Reklaamiagentuuri Tabasco juhi kohalt lahkunud Karl Multeri arvates ei ole turundus ja reklaam valdkond, millest jalad ees väljuda.
Uudised
  • 07.12.22, 13:48
Thimon de Jong: kriisidest väljatulekuks on vaja arendada enda emotsionaalset intelligentsust
Novembri lõpus Stockholmis toimunud Mercuri International Research’i poolt korraldatud Põhjamaade suurimal müügikonverentsil tõi Utrechti Ülikooli sotsiaalpsühholoogia professor Thimon de Jong välja paar mõtet, mis on inimeste jaoks tulevikus tähtis ning millele tasub tähelepanu pöörata.
Uudised
  • 27.03.20, 08:45
Koroonaviiruse mõju majandusele ja maailmale
Ülevaade koroonaviiruse mõjust maailmamajandusele, erinevates riikides ette võetud või planeeritud sammudest koroonaviiruse põhjustatud mõjude leevendamiseks ning mõttekodade hinnangutest, kuidas koroonaviirus maailma muudab.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele