Identity õppetunnid: raskused tekkisid 100 000-eurose riigihanke võitmisest
Leidsime end „võitjana“ eelarvelõksust, kus seisime loodava kvaliteedi eest, ilma, et lisatööde ja -kuludega oleksid kaasnenud täiendavad tulud, tõdeb Identity tegevjuht Ants Lusti.
Identity OÜ tegevjuht ja brändistrateeg Ants Lusti
Foto: Alina Birjuk
Identity tegevjuhi ja brändistrateegi Ants Lusti sõnul on Identity näol tegemist strateegilise disaini (sh bränding, graafiline, teenuse- ja keskkonnadisain jm), mitte reklaamiagentuuriga.
Kuna loovagentuuri omanikfirma Identity OÜ kohustused ületavad enam kui üheksa korda ettevõtte varasid, kuulutas Harju maakohus välja ettevõtte pankroti.
Agentuuri Identity juht, strateeg ja teenusedisainer Ants Lusti räägib, mis on teenusedisain, millised on selles osas levinuimad väärarusaamad ja probleemid ning miks teenusedisaini üldse vaja on.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.