Tartu Kaubamaja tänavune jõulukampaania lähtub mõttest: „Kingi pigem vähe, aga vali kink hästi“. Kampaanianägudeks on kaksikud Kaisa ja Triinu, kes on muuhulgas kõndinud ka Gucci moeshowl. Idee autorid Tartu Kaubamaja turunduse projektijuht Hebe Paas, loovagentuuri Tank loovjuht Villem Valme ja fotograaf Lilian Merila avavad jõulukampaania telgitaguseid.
16. novembril jõuab avalikkuseni Telia tänavust jõulukampaaniat toetav emotsionaalne video, mis sündis koostöös agentuuriga Optimist Creative ja produktsiooniettevõttega Get Shot Films. Telia brändijuht Helena Hiis avab intervjuus kampaania tagamaid.
Tallink Grupi brändijuht Kärt Vilti sõnul sündis tänavuse Tallink Silja Line’i jõulukampaania võiduidee alles peale n-ö ametliku tööprotsessi osa lõppu – saunas leili visates. Lisaks tõi ta välja, et iga grupiülene kampaania on täis üllatusi ja katsumusi, sest turud on oma olemuselt väga erinevad.
Täna avalikustati Lapimaal Coca-Cola armastatud jõulukampaania, millest saab osa ka Eesti. Ühtlasi näidati esmakordselt selleaastast jõulureklaami “Maailm vajab rohkem jõuluvanasid”.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.