BalticBest 2024 žüriiliige: Pariisi olümpiamängud on linnale suurepärane bränding
Tänavuse BalticBesti žürii liige ja EPICA Awardsi toimetuse direktor Mark Tungate avab intervjuus Pariisi julget olümpiabrändi strateegiat, rõhutades, kuidas julged riskid ja uuenduslikud meetmed on muutnud avalikkuse arvamust ja tugevdanud linna ikoonilist mainet.
Olete brändingu ekspert. Kui vaadata, mida Pariis on teinud, sealhulgas provokatiivset avatseremooniat ja muud, siis mis on teie arvates siinkohal kõige tähelepanuväärsem turunduslik õppetund?
Tänavuse BalticBesti žüriiliikme ja agentuuri McCann Riga loovjuhi Valters Jonatsi sõnul annab reklaamitöö arusaama ühiskonna toimimisest ja inimloomusest ning võimaldab saada antropoloogiks, kes puudutab inimeste hingi.
Agentuuri Tabasco loovjuht ja tänavuse BalticBesti žüriiliige Kerstin “Kessu” Raidma sõnas, et teismeiga ulatub tänapäeval juba 60-70ndatesse eluaastatesse ja arvestades heaoluriikides massilise elanikkonna vananemisega, turundame lähitulevikus suures osas just ka nooruslikele vanainimestele.
Vilniuses asuva brändingu ettevõtte andstudio loovjuht ja partner ning tänavuse BalticBesti konkursi žüriiliige Domas Miksys sõnas, et Leedus ei ole reklaamivaldkonnas lihtne raha teenida, kuna endiselt on kaasas ajalooline pagas, millel puudub selliste linnade nagu Kopenhaageni või Milano disainipärand ja usaldusväärsus.
Kommunikatsioonijuhid on tavaliselt avatumad ning neil on loovatele lahendustele laiem vaade. BalticBesti žürii liikme Linas Migonis Fabula Rud Pedersenist ütles, et turundusinimesed on aga väga kitsa vaatenurgaga ning nad keskenduvad väikestele taktikalistele kampaaniatele ja tahavad kõike mõõta.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.