Autor: Laura Reiter • 31. mai 2024

Astri Grupi turundusjuht: näen liiga palju väikese keskkonnamõjuga tegevuste ülemäärast turundamist

Astri Grupi ja Lõunakeskuse turundusjuhi Piret Vapajeva sõnul tundub talle, et ettevõtted, kes aastaid tagasi tegid väga jõuliselt rohepesu, on mõnevõrra tagasi tõmbunud, kuid endiselt näeb ta liiga palju väikese keskkonnamõjuga tegevuste üleliigset turundamist.
Piret Vapajeva: “Kindlasti on jätkusuutlikkus kaasatud Astri Grupi brändi kuvandi loomisesse ja me teeme seda väga teadlikult.”
Foto: Teele Mustallikas

Eelmise aasta lõpus antud intervjuus mainisite, et Astri Grupi oluliseks suunaks on ka jätkusuutlikkus, tuues välja, et Astris teeb iga üksus pikaajalise vaate ja kujundab selle põhjal rohestrateegia, mida vajadusel saab täiendada ja selle põhjal edasi tegutseda. Kuidas rohestrateegia juurutamisega läinud on? Kas teete ka juba oma üksustes igapäevaselt konkreetseid tegevusi, et jätkusuutlikumalt toimetada?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700