• 18.12.23, 10:13

Astri Grupi turundusjuht: Eesti turundajad loovad liiga keskpäraseid kampaaniaid

Astri Grupi turundusjuhi Piret Vapajeva sõnul peab iga turundaja olema oma kliendist sammuke ees ja teadma enne teda, millise kanali kaudu ja mida ta järgmisena soovib. Lisaks tõi ta muu hulgas välja, et eelseisval aastal liigub ettevõtte turundus aina rohkem brändi poole.
Astri Grupi turundusjuht Piret Vapajeva.
  • Astri Grupi turundusjuht Piret Vapajeva.
  • Foto: Teele Mustallikas
Palun räägi pisut oma erialasest taustast. Kuidas turundusvaldkonda sattusid ja kus oled seni sellel alal töötanud?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele