• 18.12.23, 10:13

Astri Grupi turundusjuht: Eesti turundajad loovad liiga keskpäraseid kampaaniaid

Astri Grupi turundusjuhi Piret Vapajeva sõnul peab iga turundaja olema oma kliendist sammuke ees ja teadma enne teda, millise kanali kaudu ja mida ta järgmisena soovib. Lisaks tõi ta muu hulgas välja, et eelseisval aastal liigub ettevõtte turundus aina rohkem brändi poole.
Astri Grupi turundusjuht Piret Vapajeva.
  • Astri Grupi turundusjuht Piret Vapajeva.
  • Foto: Teele Mustallikas
Palun räägi pisut oma erialasest taustast. Kuidas turundusvaldkonda sattusid ja kus oled seni sellel alal töötanud?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele