Autor: Laura Reiter • 18. detsember 2023

Astri Grupi turundusjuht: Eesti turundajad loovad liiga keskpäraseid kampaaniaid

Astri Grupi turundusjuhi Piret Vapajeva sõnul peab iga turundaja olema oma kliendist sammuke ees ja teadma enne teda, millise kanali kaudu ja mida ta järgmisena soovib. Lisaks tõi ta muu hulgas välja, et eelseisval aastal liigub ettevõtte turundus aina rohkem brändi poole.
Astri Grupi turundusjuht Piret Vapajeva.
Foto: Teele Mustallikas

Palun räägi pisut oma erialasest taustast. Kuidas turundusvaldkonda sattusid ja kus oled seni sellel alal töötanud?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700