Eesti veebränd noppis mainekal ülemaailmsel konkursil kaks disainiauhinda
Eesti vesi tegi ajalugu. Lõuna-Eesti veetootja Haage pälvis globaalsel FineWaters võistlusel enim poodiumikohti – kuld- ja hõbemedali pimetestis ning kaks hõbemedalit disainiauhindadel.
Haage vee plastpakendite disain hinnati kahe hõbemedali vääriliseks.
Haage võitis mainekal konkursil kõige rohkemaarvulise tunnustuse – kokku neli medalit nii joogi maitse kui ka pakendidisaini eest. Haage teenis kuldmedali keskmise mineraalsusega gaseeritud vee kategoorias, hõbe lisandus Haage sõsarbrändile Haanja suure mineraalsusega gaseeritud vee kategoorias ning kaks hõbedat Haage ja Haanja plastpakendi disaini eest.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.