Priit Isok: Soomes on mõeldamatu, et hanke võitja on ette teada
Agentuuri Rakett juhi Priit Isoki sõnul on Soomes hangete puhul hind alles tähtsuselt kolmas komponent ning kõige olulisemad on referentsid ja tiim, kes konkreetset tööd tegema hakkab.
Kaks kolmandikku agentuuri Rakett ärist toimub Soomes ja küsimusele, mida peaksid Eesti ettevõtted tegema, et saada Soome turule, vastas Priit Isok, et on Soome turul olnud nüüdseks juba kümme aastat ning soomlase usalduse võitmiseks läheb aega ja tuleb mõelda sellele, mida sul on neile anda. “Ekspordime soomlastele Eesti graafilist disaini ja kuna neile see meeldib, siis see pole olnud väga keeruline.”
Agentuuri Rakett tiim saavutas auhinnalise kolmanda koha Helsingi linna korraldatud disainipartneri leidmise konkursil, kus osales 29 Soome disainibürood. Kujundustööde eelarvemaht on kokku kolm miljonit eurot.
Projektijuht peab omama pedagoogilist kõrgharidust, seisis mustvalgel kirjas hanke tingimustes, millega otsib Riigimetsa Majandamise Keskus (RMK) endale kujundus- ja loovtöödeks partnerit. Sellist kentsakat tingimust ei ole agentuuri Rakett loovjuht Priit Isok enda sõnul muudes hangetes märganud.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.