• 17.11.23, 10:05

7 ideed, kuidas influencer-turundus jõulukampaaniate heaks tööle panna

Pühade eel, kui tarbimismahud kasvavad, soovivad paljud brändid võimalikult palju nähtavust saada. Kui sinu sihtgrupp on Instagramis aktiivne, on influencer-turundus selleks üks parimaid võimalusi – seda enam, et paljud vaatavad kingiideede otsimisel just sotsiaalmeedia poole.
7 ideed, kuidas influencer-turundus jõulukampaaniate heaks tööle panna
  • Foto: Promoty
Promoty toob välja seitse ideed, kuidas influencer-turundus pühade eel enda kasuks tööle panna.

Seotud lood

Uudised
  • 24.07.23, 12:02
Nõuanne: kuidas leida ja valida brändiga sobivaid mõjuisikuid?
Eestis on üle 372 000 Instagrami kasutaja. Käesolev artikkel annab vastused küsimustele, kuidas leida nende seast üles sisuloojad, kellega koostöö aitaks nii müügitulu edendada kui ka tugevat brändi ehitada, kuidas ära tunda brändiga sobivad sisuloojad, kuidas neile läheneda, mida kindlasti meeles pidada ning mida mitte kunagi teha ei tohiks.
Saated
  • 17.03.23, 14:01
Influencer turunduse kampaaniaks arvesta 500 kuni 3000 eurot
Kuidas alustada koostööd influenceritega, millistele detailidele tähelepanu pöörata, kuidas mõõta kampaaniate tulemuslikkust ning kuidas on üldse hinnastatud koostöö influenceritega? Selleks oleme "Digiturunduse praktikumi" saatesse kutsunud Promoty turundusjuhi Marelle Elleni, kes avab influencer turunduse telgitagused.
Uudised
  • 04.10.22, 10:57
Promoty juht avalikustab võtme, kuidas suunamudijaga edukalt turundada
Promoty juhi Aleks Koha sõnul teevad ettevõtted aina enam suunamudijatega pikaajalisi koostöid ja see on ka võti, mis eduni viib.
Uudised
  • 11.08.22, 09:44
Promoty tõi influencer-suhete haldamiseks turule CRM tööriista
Promoty lansseeris influencer-suhete haldamise tööriista, mille abil saavad turundajad hallata ühes kohas oma koostööpartnereid, kampaaniaid ja postitatud sisu. Ettevõtte tegevjuhi Aleks Koha sõnul peegeldab uus toode uut ajastut influencer-turunduses.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele