• 04.10.22, 10:57

Promoty juht avalikustab võtme, kuidas suunamudijaga edukalt turundada

Promoty juhi Aleks Koha sõnul teevad ettevõtted aina enam suunamudijatega pikaajalisi koostöid ja see on ka võti, mis eduni viib.
Promoty juht Aleks Koha.
  • Promoty juht Aleks Koha.
  • Foto: Raul Mee
Niisugust trendi on Koha hinnangul ka Eestis üha enam märgata. Samuti tuleb tema sõnul  suunamudijatest mõelda kui riskikapitali investeeringust ning vaadata, millised suunamudijad suudavad brändile testperioodil edukalt müüki teha ja millised mitte. Seejärel tasub koostööd jätkata nendega, kes on selles edukad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele