• 12.10.23, 10:55

Ekspress Grupp avalikustas 3. kvartali digitellimuste tulemused

ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 30 protsenti (III kvartalis 2 protsenti, 9 kuuga 23 protsenti) ja ulatus septembri lõpus 179 753-ni.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
  • Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
• Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 27% (III kvartalis 2%, 9 kuuga 16%), ulatudes 98 982-ni.

Seotud lood

Uudised
  • 28.07.23, 13:09
Ekspress Grupi juht: oleme investeerimislainel
Tallinna börsil noteeritud Ekspress Grupi investeerimishuvi on suur, ütles börsifirma juht Mari-Liis Rüütsalu Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis, ja lisas, et neil on pidevalt laual objekte, mida kaalutakse.
Uudised
  • 12.07.23, 09:03
Ekspress Grupi digitellimuste arv kasvas ligi 25%
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 24% (II kvartalis 9%, I poolaastas 20%) ja ulatus juuni lõpus 175 379-ni.
Uudised
  • 28.04.23, 09:53
Ekspress Grupp kasvatas müügitulu ja kasumlikkust
Meediakontserni AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu esimeses kvartalis 25 protsenti, kuid teenis sesoonsusest tulenevalt ootuspärase kahjumi. Grupi esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul on kasumlikkust aidanud tõsta veebireklaami ja digitellimuste edukas müük Eestis ja Leedus ning piletimüügiplatvormide ja digitaalsete väliekraanide mahtude kasv.
Uudised
  • 12.04.23, 11:41
Ekspress Grupi digitellimuste arv kasvas 15%
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas 2023. aasta I kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 15% (I kvartalis 10%) ja ulatus märtsi lõpus 161 278-ni.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele