Ekspress Grupp avalikustas 3. kvartali digitellimuste tulemused
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 30 protsenti (III kvartalis 2 protsenti, 9 kuuga 23 protsenti) ja ulatus septembri lõpus 179 753-ni.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
• Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 27% (III kvartalis 2%, 9 kuuga 16%), ulatudes 98 982-ni.
Tallinna börsil noteeritud Ekspress Grupi investeerimishuvi on suur, ütles börsifirma juht Mari-Liis Rüütsalu Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis, ja lisas, et neil on pidevalt laual objekte, mida kaalutakse.
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 24% (II kvartalis 9%, I poolaastas 20%) ja ulatus juuni lõpus 175 379-ni.
Meediakontserni AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu esimeses kvartalis 25 protsenti, kuid teenis sesoonsusest tulenevalt ootuspärase kahjumi. Grupi esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul on kasumlikkust aidanud tõsta veebireklaami ja digitellimuste edukas müük Eestis ja Leedus ning piletimüügiplatvormide ja digitaalsete väliekraanide mahtude kasv.
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas 2023. aasta I kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 15% (I kvartalis 10%) ja ulatus märtsi lõpus 161 278-ni.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.