• 12.07.23, 09:03

Ekspress Grupi digitellimuste arv kasvas ligi 25%

ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 24% (II kvartalis 9%, I poolaastas 20%) ja ulatus juuni lõpus 175 379-ni.
Ekspress Grupi juht Mari-Liis Rüütsalu
  • Ekspress Grupi juht Mari-Liis Rüütsalu
  • Foto: Andras Kralla
„Ekspress Grupi digitellimuste arv jätkas tänavu I poolaastal meie ootustele vastavat kiiret kasvu ja moodustab järjest olulisema osa grupi tulubaasist. Viimase aastaga oleme saanud Balti riikides juurde ligi 34 000 digitellimusega lugejat ehk 24% rohkem kui eelmise aasta juuni lõpus," kommenteeris Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele