Kuidas valida enda brändile õige sisulooja? Turundusjuht: müük kasvas 300 protsenti
Seekordne Äripäeva raadio „Lavajuttude“ saade otsib vastust kahele küsimusele: kuidas valida enda brändile õige sisulooja ja kus asub eetilisuse piir turundustöös mõjuisikutega?
Saadet alustab sisulooja Liisu Miller, kes räägib ettekandes eetilisuse piirist koostöös mõjuisikutega. Milline peaks olema turundusjuhi ja sisulooja vaheline koostöö, kuuleb saate esimeses pooles.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.