Nafta Films alustas esimese Eesti ettevõttena süsinikneutraalset filmide ja reklaamide tootmist nii kodumaistele kui ka rahvusvahelistele klientidele. CO2 neutraalne tootmine suurendab Eesti filmisektori konkurentsivõimet ja avab ukse uute filmi- ja reklaamiprojektide Eestisse tootmisele.

- Nafta Filmsi jätkusuutlikkuse valdkonna juht Olga Hartšuk
- Foto: @kaaarelk
Nafta Filmsi jätkusuutlikkuse valdkonna juht Olga Hartšuk selgitas, et kuigi filmide tootmine on traditsiooniliselt väga suure CO2 jalajäljega valdkond, võttis ettevõte esimesena Eestis kasutusele lahendused, mis võimaldavad pakkuda süsinikneutraalset filmitootmise teenust. „Hakkasime oma tegevuse süsiniku jalajälge kaardistama mõned aastad tagasi, kui meie rahvusvahelised kliendid tundsid huvi rohelise reklaamitootmise vastu. Kuigi Eestis pole jätkusuutlikust filmitootmisest seni eriti räägitud ja loomevaldkonnas pole tavaks ka rohelised kontorid, lähtuvad rahvusvahelised ettevõtted partneri valikul üha enam tootmise jalajäljest.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.