• 26.05.23, 12:22

Spotify reklaam – kas pelgalt tüütu audioklipp või võimas sõnumikandja?

Maailma üks juhtivaid voogedastusplatvorme Spotify on endiselt tugevalt kasvamas. Nii Eestis kui globaalselt on kuulajate, artistide ja üleslaetava sisu hulk pidevas tõusutrendis. Milline reklaamipotentsiaal aga peitub kasvunumbrite taga ning kes ja millist reklaami peaks üldse Spotifys tegema, rääkis Httpool Eesti Spotify, Twitteri ja Digital Turbine'i kliendipartner Gregor Kreitsberg.
Spotify reklaam – kas pelgalt tüütu audioklipp või võimas sõnumikandja?
Spotify roheline äpiikoon kuvab täna vastu paljude ekraanidelt. Kui platvorm sai esilagu tuntuks muusika voogedastamisega, siis täna on seal tugevalt kanda kinnitanud ka taskuringhäälingud ning aina enam liigutakse ka video voogedastuse ning sündmusturunduse valdkondade poole. Seetõttu on ka kasutajate arv ning ampluaa seal aina kasvamas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele