Autor: Best Marketing • 26. mai 2023

Spotify reklaam – kas pelgalt tüütu audioklipp või võimas sõnumikandja?

Maailma üks juhtivaid voogedastusplatvorme Spotify on endiselt tugevalt kasvamas. Nii Eestis kui globaalselt on kuulajate, artistide ja üleslaetava sisu hulk pidevas tõusutrendis. Milline reklaamipotentsiaal aga peitub kasvunumbrite taga ning kes ja millist reklaami peaks üldse Spotifys tegema, rääkis Httpool Eesti Spotify, Twitteri ja Digital Turbine'i kliendipartner Gregor Kreitsberg.

Spotify roheline äpiikoon kuvab täna vastu paljude ekraanidelt. Kui platvorm sai esilagu tuntuks muusika voogedastamisega, siis täna on seal tugevalt kanda kinnitanud ka taskuringhäälingud ning aina enam liigutakse ka video voogedastuse ning sündmusturunduse valdkondade poole. Seetõttu on ka kasutajate arv ning ampluaa seal aina kasvamas.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700