• 24.03.23, 10:18

Transformatsioon 8: pikk või lühike raha, 60/40?

Turunduse ROI liigne maksimeerimine võib äri kasvu takistama hakata. Seepärast on olulised ka pikaajalised mõõdikud, mis puudutavad ennekõike brändi. Brändi kasv ei pruugi tagada kohest müügikasvu, küll aga aitab juhtida tulevikku ja võimaldab turvata kasumlikku müüki pikemas perspektiivis. Selle üle arutasime Initiative'i brändi-, tarbija- neurouuringute üksuse juhi Kaidi Reediga.
Kaidi Reedi
  • Kaidi Reedi Foto: Silver Raidla
Kuula shortcast'i siit:
Initiative Eesti · Transformatsioon 8 - Pikk või lühike raha, 60/40?
Initiative'i shortcast'i „Transformatsioon“ eesmärk on läbi lühikeste ja fokusseeritud teemakäsitluste aidata mõista, kuidas muuta turundust andmepõhisemaks ja juhitavamaks. Initiative on turundustransformatsiooni agentuur, kes on lisaks reklaamikampaaniate strateegilisele ja taktikalisele meediaplaneerimisele keskendunud turunduse efektiivsuse tõstmisele läbi big data analüüside, statistiliste mudelite ning tarbija-, brändi- ja neurouuringute. Seda kõike koostöös uue analüütika ettevõttega Analytical Alley.

Seotud lood

Uudised
  • 01.03.23, 10:49
Transformatsioon 7: "Cultural Velocity" ehk kuidas luua aktuaalsetest teemadest inspireeritud brände?
Cultural Velocity'st ehk kuidas luua brände, mis on inspireeritud ühiskonnas aktuaalsetest teemadest ja on seeläbi relevantsemad ning môjusamad klassikalistest brändidest, annab eelmaitse üks Eesti kogenumaid turundusstrateege Natalja Piiskoppel, kes räägib teemast lähemalt 29. märtsil Passwordil.
Uudised
  • 19.01.23, 10:10
Transformatsioon 6: turundusmõõdikute raamistik on efektiivsuse juhtimise alus
Täna ei tohiks enam keegi öelda, et turundus on raskesti mõõdetav ja pool investeeringutest läheb niikuinii „metsa“. Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative’ist ja Tanel Rebane analüütikaettevõttest Analytical Alley räägivad lähemalt.
Uudised
  • 04.01.23, 15:32
Transformatsioon 5: mis mõjutab sooduspakkumiste suurust ja mõju?
Allahindlused on miski, millega puutuvad kokku ilmselt kõik kaupmehed. Viiendas episoodis arutlevad Indrek Soom, Karl-Matthias Õige ja Tanel Rebane Initiative'ist selle üle, kuidas määrata allahindluste suurust ja mõõta selle mõju ning kui palju võimendab meedia allahindluse efektiivsust. Samuti tuleb juttu ka sellest, kuidas brändipositsioon ja tugevus mõjutavad efektiivse allahindluse suurust.
Uudised
  • 14.12.22, 11:02
Transformatsioon 4: pisut spetsiifilisemalt digimeedia analüütikast
Seekord räägivad Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative’ist sellest, miks Last Click Attribution ei pruugi olla piisav. Lisaks toovad nad mõned näited sellest, millistes kanalites kohtame kõige sagedamini üleinvesteerimist ning mida põnevat on nad tänu andmeteadusele turundusstrateegiates avastanud.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele