Pigem on nende sõnul teema, kuidas luua just sulle vastav mõõdikute raamistik, mis sinu äritegevust toetaks, sest mõõdetav turundus on mõtestatud turundus ja mõõdikute raamistik on nii andmestrateegia kui turundusefektiivsuse juhtimise üks olulisemaid aluseid.
Kuula shortcast'i siit:
Initiative'i shortcast'i „Transformatsioon“ eesmärk on läbi lühikeste ja fokusseeritud teemakäsitluste aidata mõista, kuidas muuta turundust andmepõhisemaks ja juhitavamaks. Initiative on turundustransformatsiooni agentuur, kes on lisaks reklaamikampaaniate strateegilisele ja taktikalisele meediaplaneerimisele keskendunud turunduse efektiivsuse tõstmisele läbi big data analüüside, statistiliste mudelite ning tarbija-, brändi- ja neurouuringute. Seda kõike koostöös uue analüütika ettevõttega Analytical Alley.