Lisaks reaalsetele case'idele räägivad Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative’ist ja Tanel Rebane analüütikaettevõttest Analytical Alley, kuidas tänast meediakäsitlust muuta, et parandada tulemusi, miks ei saa meediastrateegia muutuvas keskkonnas samaks jääda ja paljust muust.
Kuula shortcast'i siit:
Initiative'i shortcasti „Transformatsioon“ eesmärk on läbi lühikeste ja fokusseeritud teemakäsitluste aidata mõista, kuidas muuta turundust andmepõhisemaks ja juhitavamaks. Initiative on turundustransformatsiooni agentuur, kes on lisaks reklaamikampaaniate strateegilisele ja taktikalisele meediaplaneerimisele keskendunud turunduse efektiivsuse tõstmisele läbi big data analüüside, statistiliste mudelite ning tarbija-, brändi- ja neurouuringute. Seda kõike koostöös uue analüütika ettevõttega Analytical Alley.