Autor: Indrek Soom • 17. november 2022

Transformatsioon 3: reaalsed kaasused

Seekord räägitakse Initiative'i shortcastis reaalsetest kaasustest, kuidas andmekasutus igapäevastes turundustegevustes ärilist kasu loob ja seda Eesti esimese tulemusliku turunduse konkursi „TULIMUST 2022“ andmekasutuse kategooria võidutööde (Norsk Tipping ja Ninja Casino) tutvustuste põhjal.

Lisaks reaalsetele case'idele räägivad Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative’ist ja Tanel Rebane analüütikaettevõttest Analytical Alley, kuidas tänast meediakäsitlust muuta, et parandada tulemusi, miks ei saa meediastrateegia muutuvas keskkonnas samaks jääda ja paljust muust.

Kuula shortcast'i siit:

Initiative'i shortcasti „Transformatsioon“ eesmärk on läbi lühikeste ja fokusseeritud teemakäsitluste aidata mõista, kuidas muuta turundust andmepõhisemaks ja juhitavamaks. Initiative on turundustransformatsiooni agentuur, kes on lisaks reklaamikampaaniate strateegilisele ja taktikalisele meediaplaneerimisele keskendunud turunduse efektiivsuse tõstmisele läbi big data analüüside, statistiliste mudelite ning tarbija-, brändi- ja neurouuringute. Seda kõike koostöös uue analüütika ettevõttega Analytical Alley.

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700