• 19.10.22, 14:32

Miks on äritulemuste mõjutamiseks oluline meediamõõdikutest regulaarselt kaugemale vaadata?

Esimeses episoodis arutavad Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative’ist ja Tanel Rebane uuest analüütikaettevõttest Analytical Alley sellest, miks on alati oluline meediamõõdikud ärilisse konteksti panna, et saavutada maksimaalne mõju ennekõike müügitulemustele.
Miks on äritulemuste mõjutamiseks oluline meediamõõdikutest regulaarselt kaugemale vaadata?
  • Miks on äritulemuste mõjutamiseks oluline meediamõõdikutest regulaarselt kaugemale vaadata?
Nende sõnul on konkurentsiolukord ja naturaalne nõudlus pidevas muutumises, mistõttu tuleks ka turunduse ja meediaga dünaamiliselt ringi käia.
Kuula saadet siit:
Initiative Eesti · Transformatsioon 1 - Mis on turunduse roll äritulemuste saavutamisel?
Initiative'i shortcasti „Transformatsioon“ eesmärk on läbi lühikeste ja fokusseeritud teemakäsitluste aidata mõista, kuidas muuta turundust andmepõhisemaks ja juhitavamaks. Initiative on turundustransformatsiooni agentuur, kes on lisaks reklaamikampaaniate strateegilisele ja taktikalisele meediaplaneerimisele keskendunud turunduse efektiivsuse tõstmisele läbi big data analüüside, statistiliste mudelite ning tarbija-, brändi- ja neurouuringute. Seda kõike koostöös uue analüütika ettevõttega Analytical Alley.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele