Autor: Hando Sinisalu • 17. veebruar 2023

Muinasjutu jutustamisel ja kriisikommunikatsioonil toimivad samad põhimõtted

Kui ettevõtte töötajatele on vaja edastada oluline sõnum, siis tuleb samamoodi nagu muinasjutus selgelt kaardistada, kes on kangelane, pahalane ja ohver, selgitas sõnumiagentuuri Akkadian asutaja Kadri Lainas Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates.
Sõnumiagentuuri Akkadian partner Kadri Lainas.
Foto: Raul Mee

Lainas ütles, et pahatihti keskenduvad ettevõtted keeruliste otsuste tegemise ajal sellele, kuidas kõik väljaspoole, näiteks meediale või partneritele, paistab. Tegelikult toob Lainase sõnul rohkem kasu oma enda töötajatele suunatud sõnum.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700