Muinasjutu jutustamisel ja kriisikommunikatsioonil toimivad samad põhimõtted
Kui ettevõtte töötajatele on vaja edastada oluline sõnum, siis tuleb samamoodi nagu muinasjutus selgelt kaardistada, kes on kangelane, pahalane ja ohver, selgitas sõnumiagentuuri Akkadian asutaja Kadri Lainas Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates.
Sõnumiagentuuri Akkadian partner Kadri Lainas.
Foto: Raul Mee
Lainas ütles, et pahatihti keskenduvad ettevõtted keeruliste otsuste tegemise ajal sellele, kuidas kõik väljaspoole, näiteks meediale või partneritele, paistab. Tegelikult toob Lainase sõnul rohkem kasu oma enda töötajatele suunatud sõnum.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.