Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 11. mai 2020
Ainult tellijatele
Majanduskriisis on vaja kiire kohanemisvõimega ja empaatilisi juhte
Sõnumiagentuuri Akkadian partner Kadri Lainas rääkis intervjuus kommunikatsioonist ja majanduskriisist ning jagas Best Marketingi lugejatega peatükki äsja avaldatud raamatust "Eriolukorrast väljumise käsiraamat".
"Ettevõtte juhi suust lause, et ma ei tea hetkel vastust, on ka vahel väga väärt info, mida edastada," ütles Lainas.
Akkadiani kommunikatsioonieksperdid on viimase kahe kuu jooksul ettevõtetele suureks abiks olnud. Eriolukorra alguses ulatasid sõnumiagentuuri kommunikatsioonieksperdid Eneli Mikko, Kadri Lainas ja Kristo Mäe ettevõtetele abikäe, jagades tasuta kriisikommunikatsiooni materjale, mida kasutati ligi 10 000 korral. Nüüd on valminud käsiraamat eriolukorrast väljumiseks, mistõttu uurisime Kadri Lainaselt, milliseid juhte majanduskriisis vajatakse ja mis kriisiaegses kommunikatsioonis tähtis on.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]