Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 11. mai 2020

Majanduskriisis on vaja kiire kohanemisvõimega ja empaatilisi juhte

Sõnumiagentuuri Akkadian partner Kadri Lainas rääkis intervjuus kommunikatsioonist ja majanduskriisist ning jagas Best Marketingi lugejatega peatükki äsja avaldatud raamatust "Eriolukorrast väljumise käsiraamat".
"Ettevõtte juhi suust lause, et ma ei tea hetkel vastust, on ka vahel väga väärt info, mida edastada," ütles Lainas.

Akkadiani kommunikatsioonieksperdid on viimase kahe kuu jooksul ettevõtetele suureks abiks olnud. Eriolukorra alguses ulatasid sõnumiagentuuri kommunikatsioonieksperdid Eneli Mikko, Kadri Lainas ja Kristo Mäe ettevõtetele abikäe, jagades tasuta kriisikommunikatsiooni materjale, mida kasutati ligi 10 000 korral. Nüüd on valminud käsiraamat eriolukorrast väljumiseks, mistõttu uurisime Kadri Lainaselt, milliseid juhte majanduskriisis vajatakse ja mis kriisiaegses kommunikatsioonis tähtis on.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700