Akkadiani partner: halbu sõnumeid ei tohi üle suhkrustada
Koondamisteadete ja muude raskete sõnumite juures tuleb juhtidel olla aus ja rääkida nii nagu asi on, ütles suhtekorraldusfirma Akkadian kaasasutaja ja juht Kadri Lainas.
Näitena tõi Lainas viimati kõlapinda saanud mööblitööstuse koondamised. "Mul on väga kahju Standardi juhtidest ja omanikest ja veel suurem kahju töötajatest," rääkis Lainas ja ütles üldistades, et koondamised ei ole see koht, kus reibas loosung asja paremaks muudaks.
Suhtekorraldusfirmade TOPi esimest ja teist kohta jagavad Akkadian ja META Advisory. Nii Akkadiani partnerid Kadri Lainas ja Eneli Mikko kui ka META Advisory asutaja ja partner Andreas Kaju tõid välja, et nende üks olulisemaid tulevikuplaane on tegutseda rohkem rahvusvahelisemal skaalal.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.