Autor: Marili Niidumaa • 3. november 2022

Akkadiani partner: halbu sõnumeid ei tohi üle suhkrustada

Koondamisteadete ja muude raskete sõnumite juures tuleb juhtidel olla aus ja rääkida nii nagu asi on, ütles suhtekorraldusfirma Akkadian kaasasutaja ja juht Kadri Lainas.
Sõnumiagentuuri Akkadian partner Kadri Lainas tänavusel Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil.
Foto: Raul Mee

Näitena tõi Lainas viimati kõlapinda saanud mööblitööstuse koondamised. "Mul on väga kahju Standardi juhtidest ja omanikest ja veel suurem kahju töötajatest," rääkis Lainas ja ütles üldistades, et koondamised ei ole see koht, kus reibas loosung asja paremaks muudaks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700