• 03.11.22, 11:48

Akkadiani partner: halbu sõnumeid ei tohi üle suhkrustada

Koondamisteadete ja muude raskete sõnumite juures tuleb juhtidel olla aus ja rääkida nii nagu asi on, ütles suhtekorraldusfirma Akkadian kaasasutaja ja juht Kadri Lainas.
Sõnumiagentuuri Akkadian partner Kadri Lainas tänavusel Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil.
  • Sõnumiagentuuri Akkadian partner Kadri Lainas tänavusel Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil.
  • Foto: Raul Mee
Näitena tõi Lainas viimati kõlapinda saanud mööblitööstuse koondamised. "Mul on väga kahju Standardi juhtidest ja omanikest ja veel suurem kahju töötajatest," rääkis Lainas ja ütles üldistades, et koondamised ei ole see koht, kus reibas loosung asja paremaks muudaks.

Seotud lood

TOP
  • 02.11.22, 13:05
Vaata, millised on TOP 3 edukaimat kommunikatsiooniettevõtet
Tänavusel Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil tunnustati Eesti parimaid suhtekorraldusettevõtteid. Vaata, kes jõudsid kolme parima sekka.
TOP
  • 02.11.22, 12:50
Suhtekorralduse TOPi võitjad vaatavad Eestist väljapoole
Lisatud suhtekorraldajate TOPi tabel
Suhtekorraldusfirmade TOPi esimest ja teist kohta jagavad Akkadian ja META Advisory. Nii Akkadiani partnerid Kadri Lainas ja Eneli Mikko kui ka META Advisory asutaja ja partner Andreas Kaju tõid välja, et nende üks olulisemaid tulevikuplaane on tegutseda rohkem rahvusvahelisemal skaalal.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele