Amazoni ettevõtja Egle Raadik ja Tallinna Kaubamaja moeosakonna sisseostja Janar Juhkov räägivad vestlusringis, kuidas ennustada kaupade müügiedu ning kui täpselt on võimalik kaupade müügiedu ennustada. Lisaks võtavad nad fookusesse, kui usaldusväärsed on tarbijaküsitlused, mis mõjutab inimeste ostueelistusi ning milline on mõjuisikute roll.
Salesforce'i partnerettevõtte LeverUP Consultingu äriarendusjuht Märt Jõesaar ning kasvu ja strateegia konsultant Andrus Kiisküla võtavad vestlusringis vaatluse alla selle, kuidas mõjutada kliendi käitumist ostuteekonna erinevatel etappidel ning kuidas mõista ja analüüsida kliendi ostuteekonda. Lisaks arutlevad nad, milliseid andmeid on võimalik ostuteekonnal koguda, mida nendega peale hakata ning kuidas aru saada, milline turundustegevus mõjutas ostu tegemist.
Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu räägib aga sellest, mille alusel valivad tarbijad kolme võrdse pakkuja vahel ning mille järgi valivad tarbijad telekomi teenuse pakkujat kui kõik kolm on võrdselt head. Lisaks avab ta, kuidas tekitada tarbijalojaalsust.
Vaata konverentsi infot, kõiki esinejaid ja programmi SIIT. Registreeru konverentsile soodushinnaga SIIN. Soodsaim hind kehtib veel vaid kuni 15. detsembrini (k.a).