• 24.11.22, 14:20

Kuidas käituvad tarbijad aastal 2023? Liigume mitme seninägemata trendi suunas

Erinevate valdkondade eksperdid tõid muu hulgas välja, et teise ringi poodidest kaubanduskeskustes saab uus normaalsus, meelelahutuse osas ei otsita enam lühiajalist hinnavõitu, taimetoitlust ei saa paljud endale enam lubada ning ilumaailmas võtavad aina enam maad skintellectual’id.
Elisa meelelahutusteenuste valdkonna juht Kertu Popp näeb, et suurte gigantidega nagu Netflix ei pea ilmtingimata võistlema.
  • Elisa meelelahutusteenuste valdkonna juht Kertu Popp näeb, et suurte gigantidega nagu Netflix ei pea ilmtingimata võistlema.
Eelmisel nädalal Best Marketingi ja Äripäeva raadio poolt läbiviidud tarbijakäitumise trendide seminaril võtsid erinevate valdkondade arvamusliidrid vaatluse alla selle, mis nende valdkonnas lähitulevikus juhtuma hakkab, kuhupoole tarbijad vaatavad ja mida osta eelistavad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele