• 19.10.22, 10:32

Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht: meie uue turunduskontseptsiooni peaosas on kliendid

Viis aastat tagasi turule tulnud Coop Pank on saavutanud märkimisväärse jalajälje nii Eesti majanduses ja ühiskonnas kui ka järjest suurema hulga klientide elus. Nüüd uuendas kodumaine pank turunduskommunikatsiooni strateegiat, et see vastaks paremini tänaseks saavutatud turupositsioonile.
Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema.
  • Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema.
Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuhi Kristjan Seema sõnul küsiti uuenduse läbiviimiseks sisend klientidelt ja uus imagokampaania jutustabki neid vastuseks saadud Eesti inimeste ja ettevõtete lugusid.

Seotud lood

Uudised
  • 13.05.21, 11:38
Aasta Turundustiimi nominent: Coop Pank
Coop Panga turundusjuhi Kristjan Seema sõnul nende tiimi võidukaks kombinatsiooniks kirg ja pühendumus ning järjepidevalt ühtse tugeva reklaamikeele kasutamine, mis teeb nad suuremaks ja silmapaistvamaks kui nad ehk veel täna pangana on.
Uudised
  • 27.03.20, 11:22
Coop Pank suunab uue kampaania reklaamiraha Eesti meediakanalitesse
Kodumaisel kapitalil põhinev Coop Pank otsustas suunata reedel algava uue turunduskampaania „Hoiame ühte. Toetame omasid“ reklaamieelarve ainult Eesti meediakanalitesse, et toetada kohalikke meediaettevõtteid.
Uudised
  • 16.05.19, 16:34
Seema tahab Coop Pangas start-upilikku lähenemist katsetada
Coop Panga värske turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et start-up mõtlemist peaks tooma ka suurtesse traditsioonilistesse ettevõtetesse.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele