Coop Panga värske turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et start-up mõtlemist peaks tooma ka suurtesse traditsioonilistesse ettevõtetesse.
Ta rääkis, et Coop Panka on täna väga hästi turundatud ja seda mitte ainult turunduskommunikatsiooni vaates, vaid ka teenuste vallas. „Coop Panka tuntakse eelkõige Coop kauplustega koostöö ja teenuste kättesaadavuse pärast üle Eesti. Meie ambitsioon on kiirelt kasvada ja inimestele selgeks teha, et meie tugevus ei baseeru ainult laiaulatuslikul võrgul vaid pakume klientidele ka kõiki vajalikke teenuseid,“ ütles Seema.
Seotud lood
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.