Kodumaisel kapitalil põhinev Coop Pank otsustas suunata reedel algava uue turunduskampaania „Hoiame ühte. Toetame omasid“ reklaamieelarve ainult Eesti meediakanalitesse, et toetada kohalikke meediaettevõtteid.
Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema sõnul kasutab pank kampaanias kohalikke telekanaleid Kanal 2, Kanal 11, Kanal 12, TV3 ja TV6 ning suuremaid eesti- ja venekeelseid internetiportaale Delfi, Postimees, Õhtuleht ja Neti.ee.
„Kuna Coop Panga eesmärgiks on hoida ja edendada elu Eestimaal, siis oli tänases olukorras ainumõeldav suunata kogu kampaania eelarve kodumaistesse reklaamikanalitesse, kes eriolukorra tõttu on kaotanud märkimisväärse osa reklaamituludest. Tunnustada tuleb ka kohalikke meediaettevõtteid, kes olid väga paindlikud ja leidsime koostöös häid reklaamilahendusi,“ lausus Seema.
„Hoiame ühte. Toetame omasid“ on brändikampaania, milles Coop Pank rõhutab, et on eestimaise pangana oma klientide jaoks olemas nii headel kui ka rasketel aegadel. Ühtlasi kutsub Coop Pank kõiki inimesi tulema panga kliendiks, avama kodulehel arvelduskonto ja tellima pangakaardi otse oma postkasti, kasutama igapäevaseid pangateenuseid ning pangakaarti Coopi kauplustes sooduskaardina.
Kuni aprilli lõpuni kestva kampaania loovagentuur on Optimist Creative ja meediaagentuur Initiative.
Vaata teleklippi:
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.
Enimloetud
2
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Hetkel kuum
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Tagasi Bestmarketing esilehele