Tabasco uus tegevjuht Karl Multer: Eestis võiks olla rohkem suuri kodumaiseid brände
Äsja reklaamiagentuuris Tabasco tegevjuhi ja partnerina tööd alustanud Karl Multeri hinnangul on turundus muutunud palju ratsionaalsemaks ja paljude asjade tegemine läinud odavamaks. Tabascosse ametisse asumisel sai tema sõnul muu hulgas otsustavaks agentuuri värbamisstrateegia, mis tähendab, et värvatakse vaid parimatest parimaid professionaale.
Karl Multer: "Tabasco tiim on väga tugev ja sellest tulenevalt on seal ka juhtimises erinevaid väljakutseid ehk kuidas sellist all star meeskonda hallata."
Autor: Jake Farra
„Kuna mul on olnud võimalus Rootsis töötada ja sealhulgas ka maailma absoluutsete tippagentuuridega, siis julgen öelda, et eestlastel ei ole häbeneda midagi,“ sõnas Multer Eesti agentuuride taseme kohta, ja lisas, et samas on meil kahjuks rahvusvahelise turunduskogemusega inimesi väga vähe ja see on kindlasti üks valukoht rahvusvahelise ambitsiooniga ettevõtetele.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]