Autor: Laura Reiter • 31. august 2022

Tabasco uus tegevjuht Karl Multer: Eestis võiks olla rohkem suuri kodumaiseid brände

Äsja reklaamiagentuuris Tabasco tegevjuhi ja partnerina tööd alustanud Karl Multeri hinnangul on turundus muutunud palju ratsionaalsemaks ja paljude asjade tegemine läinud odavamaks. Tabascosse ametisse asumisel sai tema sõnul muu hulgas otsustavaks agentuuri värbamisstrateegia, mis tähendab, et värvatakse vaid parimatest parimaid professionaale.
Karl Multer: "Tabasco tiim on väga tugev ja sellest tulenevalt on seal ka juhtimises erinevaid väljakutseid ehk kuidas sellist all star meeskonda hallata."
Foto: Jake Farra

„Kuna mul on olnud võimalus Rootsis töötada ja sealhulgas ka maailma absoluutsete tippagentuuridega, siis julgen öelda, et eestlastel ei ole häbeneda midagi,“ sõnas Multer Eesti agentuuride taseme kohta, ja lisas, et samas on meil kahjuks rahvusvahelise turunduskogemusega inimesi väga vähe ja see on kindlasti üks valukoht rahvusvahelise ambitsiooniga ettevõtetele.

Loe täispikka intervjuud Karl Multeriga.

Enamus turundajatele Sa ilmselt väga tutvustamist ei vaja, aga räägi palun linnulennult, kuidas turundusvaldkonda sattusid ja mida pead oma karjääris n-ö pöördepunktideks?

Minu esimene töökoht oli Hansapanga öövalvur. Seejärel 1997. aastal sattusin üsna juhuslikult Ühispanka. See oli üsna tormiline aeg, kuna turundust distsipliinina oli Eestis üsna vähe praktiseeritud ja kompetentsi oli vähe, kuigi turul nõudlus selle järele oli suur. Ega minagi sel ajal eriti midagi osanud, läksin sinna otse ülikoolipingist. Sel ajal olid Ühispangas töötajad üsna noored ja areng oli kiire. Niisiis liikusin ma turundusspetsialisti kohalt üsna kiirelt edasi turundusprojektijuhiks, sealt edasi sai minust aga reklaamiosakonna juht ja seda kõike 20ndate eluaastate alguses. See liikumine ei toimunud sellepärast, et ma oleksin teistest tööalaselt parem olnud, vaid selle valdkonna spetsialistide defitsiit oli sel ajal päris suur.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700