„Kuna mul on olnud võimalus Rootsis töötada ja sealhulgas ka maailma absoluutsete tippagentuuridega, siis julgen öelda, et eestlastel ei ole häbeneda midagi,“ sõnas Multer Eesti agentuuride taseme kohta, ja lisas, et samas on meil kahjuks rahvusvahelise turunduskogemusega inimesi väga vähe ja see on kindlasti üks valukoht rahvusvahelise ambitsiooniga ettevõtetele.
Loe täispikka intervjuud Karl Multeriga.
Enamus turundajatele Sa ilmselt väga tutvustamist ei vaja, aga räägi palun linnulennult, kuidas turundusvaldkonda sattusid ja mida pead oma karjääris n-ö pöördepunktideks?
Minu esimene töökoht oli Hansapanga öövalvur. Seejärel 1997. aastal sattusin üsna juhuslikult Ühispanka. See oli üsna tormiline aeg, kuna turundust distsipliinina oli Eestis üsna vähe praktiseeritud ja kompetentsi oli vähe, kuigi turul nõudlus selle järele oli suur. Ega minagi sel ajal eriti midagi osanud, läksin sinna otse ülikoolipingist. Sel ajal olid Ühispangas töötajad üsna noored ja areng oli kiire. Niisiis liikusin ma turundusspetsialisti kohalt üsna kiirelt edasi turundusprojektijuhiks, sealt edasi sai minust aga reklaamiosakonna juht ja seda kõike 20ndate eluaastate alguses. See liikumine ei toimunud sellepärast, et ma oleksin teistest tööalaselt parem olnud, vaid selle valdkonna spetsialistide defitsiit oli sel ajal päris suur.