Autor: Johanna Adojaan • 22. aprill 2022

Httpooli esindaja: sotsiaalmeedia turunduse retsept peitub idufirma ärimudelis

Mille poolest on eriline idufirmades turunduse tegemine, millised on vead, mida vältida ning kuidas edukalt välisturgudel klientideni jõuda, arutles Äripäeva idufirmade veebiportaali foundME podcasti külaline Greta Pudan rahvusvahelisi digiplatvorme, nagu Meta, TikTok ja LinkedIn, esindavast ettevõttest Httpool.
Greta Pudan Httpoolist.

Veriffi ja Printifyd klientidena välja toov Pudan rääkis, millised on suurimad väljakutsed tänapäeva sotsiaalmeediaturunduses, kuidas muuta oma strateegiad võimalikult kriisikindlaks, millised on järgmised suured sammud sotsiaalmeedia arenduses ning millised on erinevate regioonide erinevused turunduse vaatest.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700