Ainult tellijatele
Autor: Johanna Adojaan • 22. aprill 2022
Ainult tellijatele

Httpooli esindaja: sotsiaalmeedia turunduse retsept peitub idufirma ärimudelis

Mille poolest on eriline idufirmades turunduse tegemine, millised on vead, mida vältida ning kuidas edukalt välisturgudel klientideni jõuda, arutles Äripäeva idufirmade veebiportaali foundME podcasti külaline Greta Pudan rahvusvahelisi digiplatvorme, nagu Meta, TikTok ja LinkedIn, esindavast ettevõttest Httpool.
Greta Pudan Httpoolist.

Veriffi ja Printifyd klientidena välja toov Pudan rääkis, millised on suurimad väljakutsed tänapäeva sotsiaalmeediaturunduses, kuidas muuta oma strateegiad võimalikult kriisikindlaks, millised on järgmised suured sammud sotsiaalmeedia arenduses ning millised on erinevate regioonide erinevused turunduse vaatest.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700