Autor: Hando Sinisalu • 8. aprill 2022

Meediaagentuur on nagu investeerimisnõustaja

Olukorras, kus turundusagentuuride maastik on pidevas muutumises, uuris Hando Sinisalu Eesti tuntud ja kaua tegutsenud meediaagentuuride käest, millisena näevad nemad enda rolli tänasel turundusmaastikul.
Liis Oper peab meediaagentuuri kasvukeskuseks

Intense Growth Hubi juhtivpartner Liis Oper ütleb, et nemad enam “vana hea” meediagentuur pole. “Oleme kasvukeskus. Agentuuri nimi on natuke halva maiguga. Meie vaatame, kust äritulemus tuleb. Meie kui kasvukeskuse tugevus on äriline mõtlemine ja siin on koostöö kliendiga väga oluline,” räägib ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700