Ainult tellijatele
Autor: Best Marketing • 23. märts 2022
Ainult tellijatele

Kuidas teha sõja ajal vastutustundlikku digireklaami?

Tänane ärev olukord on pea igas eluvaldkonnas nõudnud plaanide kiiret ümbermängimist – olulisemateks märksõnadeks on kujunenud solidaarsus, empaatia ning vastutustundlikkus. Kuidas neid adapteerida ka digikampaaniatesse ning milline on täna vastutustundlik digireklaam, selgitas Httpool Eesti juht Kerttu Talvik.

Talviku sõnul on paljud turundajad keerulises positsioonis, kus tekib küsimus, milliseid sõnumeid on paslik sõja ajal fookusesse tuua ning kas reklaamikampaaniate käikulaskmine on üldse vastutustundlik teguviis. Kirjeldatud tendents peegeldub ka kohalike reklaamijate tegevuses, sest viimase paari nädala jooksul on mitmed ettevõtted enda digireklaami kampaaniad ajutiselt peatanud või tühistanud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700