23. ja 24. märtsil toimus Kultuurikatlas aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password, mis tänavu leidis aset juba 22. korda.
Selle aasta konverentsil, mille alapealkirjaks on "The Next Big Thing", oli fookuses turundus, äri ja tarbijad aastal 2030 ehk kõne alla tulid trendid ja muutused turundajatele olulistes valdkondades ning kuidas need mõjutavad tootearendust, tarbijakäitumist ja turundust.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]