Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 17. märts 2022
Ainult tellijatele

Kasvuturundus – mis see on ja kuidas ettevõtted sellest kasu saavad?

Anname ülevaate, mis on asi on kasvuturundus (growth marketing) ning kuidas olla edukas kasvuturundaja. Täpsema sissevaate kasvuturundusse annab 19. aprillil Soome turundusmaailma tõusev täht David Blinov, kes viib Tallinnas läbi Growth Marketingi meistriklassi.

Paljud turundajad nimetavad end "kasvuturundajateks", kuid mida see termin üldse tähendab? See on lähenemine klientide meelitamiseks, kaasamiseks ja hoidmiseks, keskendudes pidevale katsetamisele ja pannes seejuures fookuse klientide unikaalsetele ning muutuvatele motiividele ja eelistustele. Luues ja pakkudes täpselt sihitud ja individuaalseid sõnumeid, mis on kohandatud teie klientide vajadustele, saate oma organisatsiooni kasvu kiiresti optimeerida paljude kanalite kaudu - eriti nende, mis on teie klientide jaoks kõige olulisemad.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700