Autor: Laura Reiter • 17. märts 2022

Kasvuturundus – mis see on ja kuidas ettevõtted sellest kasu saavad?

Anname ülevaate, mis on asi on kasvuturundus (growth marketing) ning kuidas olla edukas kasvuturundaja. Täpsema sissevaate kasvuturundusse annab 19. aprillil Soome turundusmaailma tõusev täht David Blinov, kes viib Tallinnas läbi Growth Marketingi meistriklassi.

Paljud turundajad nimetavad end "kasvuturundajateks", kuid mida see termin üldse tähendab? See on lähenemine klientide meelitamiseks, kaasamiseks ja hoidmiseks, keskendudes pidevale katsetamisele ja pannes seejuures fookuse klientide unikaalsetele ning muutuvatele motiividele ja eelistustele. Luues ja pakkudes täpselt sihitud ja individuaalseid sõnumeid, mis on kohandatud teie klientide vajadustele, saate oma organisatsiooni kasvu kiiresti optimeerida paljude kanalite kaudu - eriti nende, mis on teie klientide jaoks kõige olulisemad.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700