Autorid: David Blinov, Laura Reiter • 7. märts 2022

David Blinov: ära usalda turundusanalüütikat, helista hoopis kliendile

David Blinov on tõusev täht Soome turundusmaailmas. Tema firma F Company keskendub eelkõige B2B kasvuturundusele. David esineb 19. aprillil Tallinnas toimuval kasvuturunduse seminaril "Growth Marketing meistriklass".
David Blinov

Tüüpiline B2B otsustusprotsess võtab aega kuus kuud ja hõlmab seitset inimest, kes kõik otsustamises osalevad. Üks suurimaid vigu, mida B2B turunduses tehakse, on kogu panuse suunamine müügilehtri kaalumisfaasile (consideration stage). See tähendab, et proovitakse kõnetada inimest, kes tahaks kohe osta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700