Varem eraldi juhitud turgude turundus on nüüdsest koos. "Leidsime, et Keskturg ja Balti Jaama Turg on pikas perspektiivis väga sarnased ja neil mõlemal on potentsiaal kõnetada sarnast sihtgruppi. Ühine turunduse juhtimine toodab kindlasti ägedat sünergiat ja võimaldab meil turgude üleselt korraldada ühiseid üritusi,“ ütles turgude turundusjuht Claudia Gross. "Keskturg jõuab mõne aasta jooksul uude kuude ning Balti Jaama Turu kogemused tulevad kindlasti üleminekuperioodil ja uuenenud Keskturu turundamisel kasuks."
Astri Grupi turundusjuht Matthias Vutt ja agentuur Optimist Creative avavad tagamaid, kuidas sündis Astri 30. sünnipäeva kampaania ning mis on antud kampaania peamised eesmärgid.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.