Varem eraldi juhitud turgude turundus on nüüdsest koos. "Leidsime, et Keskturg ja Balti Jaama Turg on pikas perspektiivis väga sarnased ja neil mõlemal on potentsiaal kõnetada sarnast sihtgruppi. Ühine turunduse juhtimine toodab kindlasti ägedat sünergiat ja võimaldab meil turgude üleselt korraldada ühiseid üritusi,“ ütles turgude turundusjuht Claudia Gross. "Keskturg jõuab mõne aasta jooksul uude kuude ning Balti Jaama Turu kogemused tulevad kindlasti üleminekuperioodil ja uuenenud Keskturu turundamisel kasuks."
Astri Grupi turundusjuht Matthias Vutt ja agentuur Optimist Creative avavad tagamaid, kuidas sündis Astri 30. sünnipäeva kampaania ning mis on antud kampaania peamised eesmärgid.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.