Astri e-keskuse uus turundusjuht Rene Peekmann soovib tuua veebikeskuse külastajatele lähemale.

- Astri e-keskuse turundusjuht Rene Peekmann
Peekmann on pikaajalise e-kaubanduse kogemusega ja peab kõige tähtsamaks klientide rahulolu. "Klientidelt saadud tagasisidet ei saa alahinnata, sest selle põhjal saame pakkuda oma kliendile mugavamat ostukogemust ja kokkuvõttes saavutada Astri e-keskuse pikemaid eesmärke," ütles Astri.ee uus turundusjuht. "Seejuures on oluline mõelda läbi Astri sisemiste kanalite kasutus, et meie töö oleks võimalikult efektiivne ja hästi sihitud."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“