Autorid: Hando Sinisalu, Laura Reiter • 4. veebruar 2022

Futurist: ärge ennustage, mis on tulevikus teisiti. Mõelge parem sellele, mis kindlasti ei muutu

Futurist, leiutaja ja tänavuse turunduskonverentsi Password üks inspiratsiooniesinejatest Perttu Pölönen Soomest rääkis Best Marketingile antud intervjuus muu hulgas, milliseid teadmisi ja oskusi läheb tulevikus vaja, mida oleks maailma tarvis juurde leiutada ning kuidas käitub tarbijana Z-generatsioon.
Perttu Pölönen
Foto: Satu Kemppainen

Oled futurist. Kas oskad välja pakkuda mingi hea metoodika, kuidas tulevikutrende ennustada?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700