Autorid: Hando Sinisalu, Laura Reiter • 4. veebruar 2022
Ainult tellijatele
Futurist: ärge ennustage, mis on tulevikus teisiti. Mõelge parem sellele, mis kindlasti ei muutu
Futurist, leiutaja ja tänavuse turunduskonverentsi Password üks inspiratsiooniesinejatest Perttu Pölönen Soomest rääkis Best Marketingile antud intervjuus muu hulgas, milliseid teadmisi ja oskusi läheb tulevikus vaja, mida oleks maailma tarvis juurde leiutada ning kuidas käitub tarbijana Z-generatsioon.
Perttu Pölönen
Autor: Satu Kemppainen
Oled futurist. Kas oskad välja pakkuda mingi hea metoodika, kuidas tulevikutrende ennustada?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]