Autor: Meelis Mandel • 20. detsember 2021

Geenius Meedia juht riskimisest: tuleb julgeda kaljult alla hüpata

Eelmisel nädalal enda osalusega firma Geenius Meedia Ekspress Grupile müünud Henrik Roonemaa rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kuidas Geenius Meedia jõudis Ekspress Grupiga müügi osas kokkuleppele ning millist rolli Roonemaa Geeniuses edaspidi täidab. Samuti selgitas ta, millist lisandväärtust Geenius Ekspress Grupile pakub.
Henrik Roonemaa

Roonemaa sõnul oli üks etapp ettevõttele eriti raske. "Olime liiga suur, et olla elustiili-butiikettevõte, ja samas liiga väike, et hakata ehitama ettevõttele vajalikke struktuure nagu müügiosakond või finantsjuht. Ametid, mis on väikesele ettevõttele suhteliselt kallid, aga samas ei saa kaljult alla hüppamata ja neid palkamata ka suuremaks minna," nentis ta ja lisas, et võttis pikka aega, et aru saada, et peavad selle väga riskantse liigutuse tegema. "Kui poole aasta jooksul poleks see otsus hakanud tagasi tooma, oleks see olnud tõsine mats firmale," ütles ta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700