Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 14. detsember 2021
Ainult tellijatele

Turundus 2030. aastal 3. osa: terviklik kliendikogemus ja kogukonnapõhine kommunikatsioon

Best Marketingi ürituste programmijuht ja moderaator Hando Sinisalu uuris reklaami- ja kommunikatsiooniagentuuride juhtide käest, millisena näevad nemad oma valdkonna arengut aastaks 2030.

Artiklisarja kolmandas osas, kus fookuses on kommunikatsiooni- ja reklaamivaldkond, jagavad oma nägemusi Meta Advisory äriarendusjuht Ann Hiiemaa, KPMSi vanempartner Henri Käsper, Akkadiani sõnumiagentuuri asutaja Kadri Lainas, Taevas Ogilvy juht Rein Iida ja agentuuri Sweep loovjuht Siim Nikopensius.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700