Autor: Hando Sinisalu • 14. detsember 2021

Turundus 2030. aastal 3. osa: terviklik kliendikogemus ja kogukonnapõhine kommunikatsioon

Best Marketingi ürituste programmijuht ja moderaator Hando Sinisalu uuris reklaami- ja kommunikatsiooniagentuuride juhtide käest, millisena näevad nemad oma valdkonna arengut aastaks 2030.

Artiklisarja kolmandas osas, kus fookuses on kommunikatsiooni- ja reklaamivaldkond, jagavad oma nägemusi Meta Advisory äriarendusjuht Ann Hiiemaa, KPMSi vanempartner Henri Käsper, Akkadiani sõnumiagentuuri asutaja Kadri Lainas, Taevas Ogilvy juht Rein Iida ja agentuuri Sweep loovjuht Siim Nikopensius.

Meta Advisory äriarendusjuht Ann Hiiemaa
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700