Turundus 2030. aastal 3. osa: terviklik kliendikogemus ja kogukonnapõhine kommunikatsioon
Best Marketingi ürituste programmijuht ja moderaator Hando Sinisalu uuris reklaami- ja kommunikatsiooniagentuuride juhtide käest, millisena näevad nemad oma valdkonna arengut aastaks 2030.
Artiklisarja kolmandas osas, kus fookuses on kommunikatsiooni- ja reklaamivaldkond, jagavad oma nägemusi Meta Advisory äriarendusjuht Ann Hiiemaa, KPMSi vanempartner Henri Käsper, Akkadiani sõnumiagentuuri asutaja Kadri Lainas, Taevas Ogilvy juht Rein Iida ja agentuuri Sweep loovjuht Siim Nikopensius.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]