Klausi Community Manager: digitaalsed kogukonnad loovad turunduses uusi nišše
Idufirma Klaus Community Manager Triin Ilves rääkis, miks on kogukonna turundus aina hoogu juurde saamas, kuidas partnerluspõhine turundus aitab tõsta alustava idufirma usaldusväärsust ja toob näiteid edukast community marketing’ist Eesti ettevõtetes.
Klausi Community Manager Triin Ilves: "Lähtume turunduses palju thought leadership 'i põhimõttest ja panustame oma blogipostituste, ürituste ja kogukonna arendamisega sellesse nišši, kus ise tegutseme."
Foto: Sergei Nevski
Millised on teie arvates digiturunduse peamised väljakutsed?
Kogukonnaturundus on brändikasvustrateegia, mille eesmärgiks on klientide kokkuviimine kaubamärgiga ja seda kaasahaaraval viisil, seades kliendid esikohale. Kuidas kogukonnaturundust teha ja milleks see hea on?
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.