Autor: Laura Reiter • 30. august 2021

Klausi Community Manager: digitaalsed kogukonnad loovad turunduses uusi nišše

Idufirma Klaus Community Manager Triin Ilves rääkis, miks on kogukonna turundus aina hoogu juurde saamas, kuidas partnerluspõhine turundus aitab tõsta alustava idufirma usaldusväärsust ja toob näiteid edukast community marketing’ist Eesti ettevõtetes.
Klausi Community Manager Triin Ilves: "Lähtume turunduses palju <em >thought leadership</em>'i põhimõttest ja panustame oma blogipostituste, ürituste ja kogukonna arendamisega sellesse nišši, kus ise tegutseme."
Foto: Sergei Nevski

Millised on teie arvates digiturunduse peamised väljakutsed?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700