• 12.08.21, 13:03

Milline on näljaste müügihaide lemmiktoit?

Eelmises artiklis jõudsime järeldusele, et müügiesindaja aega, mis kulub otsestele müügiga seotud tegevustele, on võimalik üsna hõlpsasti kahe- kuni kolmekordistada, võimaldades sellega tõsta ka tema müügitulemusi. Kuid see toob endaga kaasa juba järgmise väljakutse – kust saada piisavalt müügi jaoks kvalifitseeritud kontakte, kellele siis juba vabanenud aja arvelt müüki teha? Selle teema üle arutleb Fontakt partner Rene Sildvee.
Laptop. headphones or headset on wooden desk and plain background. Female hands over laptop. Distant learning or working from home, online courses or support concept. Helpdesk or call center operator
  • Laptop. headphones or headset on wooden desk and plain background. Female hands over laptop. Distant learning or working from home, online courses or support concept. Helpdesk or call center operator
2017. aastal Pace Productivity poolt läbi viidud uuringust selgub, et klassikaliselt kulub müügiesindajate ajast ainult 1/3 otsesele müügitööle ja 2/3 muudele - kõrvalistele ja administreerivatele - tegevustele. Võttes aluseks need arvud, võib järeldada, et müügiesindajate õlult saaks mitmeid ülesandeid nagu näiteks klientide otsimine, kliendihaldus, klienditeenindus ja muid selliseid tegevusi ära võtta või suures osas nendele kuluvat ajalist koormust vähendada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele