Autor: Best Marketing • 19. mai 2021

Selgusid Tallinna Vee reklaamikonkursi „Veendumus“ võidutööd

Reklaamiekspertidest žürii otsuse ja rahvahääletuse tulemusena selgusid reklaamikonkursi „Veendumus“ võidutööd ehk parimad õpilaste loodud kraaniveereklaamid, mille võtab Tallinna Vesi juba järgmisel nädalal kasutusele oma välireklaami- ja sotsiaalmeediakampaanias.

Reklaamikonkursi „Veendumus“ eesmärk on teadvustada noorte sihtrühmas vee joomise olulisust ja kraanivee häid omadusi ning veenda eelistama joogiks kraanivett. Konkursi ülesanne oli luua reklaam, millega kutsutakse üles eelistama kraanivett pudeliveele, et väheneks veetootmise keskkonna jalajälg ning plastiku ja prügi hulk.

Tallinna Vee kommunikatsioonijuht Laura Korjus lausus, et reklaamikonkursil osales 336 õpilast, kes moodustasid tiimid ja esitasid võistlusele 59 reklaami, mille hulgast valiti võidutööd. „Esitatud tööde hulk ja läbimõeldus näitab, et keskkonnahoid ja sellega seotud valdkonnad huvitavad Eesti noori ning nad on nõus looduse hoidmiseks oma panuse andma. Seetõttu väärivad kõik finišisse jõudnud tööd tunnustust.“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700