Reklaamikonkursi „Veendumus“ eesmärk on teadvustada noorte sihtrühmas vee joomise olulisust ja kraanivee häid omadusi ning veenda eelistama joogiks kraanivett. Konkursi ülesanne oli luua reklaam, millega kutsutakse üles eelistama kraanivett pudeliveele, et väheneks veetootmise keskkonna jalajälg ning plastiku ja prügi hulk.
Tallinna Vee kommunikatsioonijuht Laura Korjus lausus, et reklaamikonkursil osales 336 õpilast, kes moodustasid tiimid ja esitasid võistlusele 59 reklaami, mille hulgast valiti võidutööd. „Esitatud tööde hulk ja läbimõeldus näitab, et keskkonnahoid ja sellega seotud valdkonnad huvitavad Eesti noori ning nad on nõus looduse hoidmiseks oma panuse andma. Seetõttu väärivad kõik finišisse jõudnud tööd tunnustust.“