Selgusid Tallinna Vee reklaamikonkursi „Veendumus“ võidutööd
Reklaamiekspertidest žürii otsuse ja rahvahääletuse tulemusena selgusid reklaamikonkursi „Veendumus“ võidutööd ehk parimad õpilaste loodud kraaniveereklaamid, mille võtab Tallinna Vesi juba järgmisel nädalal kasutusele oma välireklaami- ja sotsiaalmeediakampaanias.
Reklaamikonkursi „Veendumus“ eesmärk on teadvustada noorte sihtrühmas vee joomise olulisust ja kraanivee häid omadusi ning veenda eelistama joogiks kraanivett. Konkursi ülesanne oli luua reklaam, millega kutsutakse üles eelistama kraanivett pudeliveele, et väheneks veetootmise keskkonna jalajälg ning plastiku ja prügi hulk.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]