• 19.05.21, 10:24

Selgusid Tallinna Vee reklaamikonkursi „Veendumus“ võidutööd

Reklaamiekspertidest žürii otsuse ja rahvahääletuse tulemusena selgusid reklaamikonkursi „Veendumus“ võidutööd ehk parimad õpilaste loodud kraaniveereklaamid, mille võtab Tallinna Vesi juba järgmisel nädalal kasutusele oma välireklaami- ja sotsiaalmeediakampaanias.
Selgusid Tallinna Vee reklaamikonkursi „Veendumus“ võidutööd
Reklaamikonkursi „Veendumus“ eesmärk on teadvustada noorte sihtrühmas vee joomise olulisust ja kraanivee häid omadusi ning veenda eelistama joogiks kraanivett. Konkursi ülesanne oli luua reklaam, millega kutsutakse üles eelistama kraanivett pudeliveele, et väheneks veetootmise keskkonna jalajälg ning plastiku ja prügi hulk.

Seotud lood

Uudised
  • 13.05.21, 14:05
Mida teab räppar Metsakutsu disainist?
Tallinna Vee korraldatud loovkonkursi raames jagasid reklaamieksperdid Metsakutsu, Lauri Pedaja ja Anne Vetik hiljuti koolinoortele reklaamitegemise tarkusi, et õpilased oskaks ise luua mõjusa reklaami eesmärgiga veenda oma sõpru eelistama kraanivett.
Uudised
  • 23.04.21, 15:00
Vaata, mida soovitab tuntud loovjuht tulevastele reklaamigurudele
Tallinna Vee korraldatud loovkonkursi "Veendumus" raames jagas reklaamiagentuuri Not Perfect loovjuht Anne Vetik põhitõdesid ja nippe, kuidas sünnib tema arvates üks mõjus reklaam.
Uudised
  • 09.04.21, 09:59
Õpilased alustasid kampaaniat kraanivee eeliste teadvustamiseks
Aprilli alguses algas reklaamikonkurss „Veendumus“, mille käigus hakkavad 6.-12. klasside õpilased looma reklaame, et veenda oma vanemaid, sõpru ja teisi õpilasi selles, et kraanivee joomisega saab teha heateo nii keskkonnale, oma tervisele kui ka rahakotile.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele