• 09.04.21, 09:59

Õpilased alustasid kampaaniat kraanivee eeliste teadvustamiseks

Aprilli alguses algas reklaamikonkurss „Veendumus“, mille käigus hakkavad 6.-12. klasside õpilased looma reklaame, et veenda oma vanemaid, sõpru ja teisi õpilasi selles, et kraanivee joomisega saab teha heateo nii keskkonnale, oma tervisele kui ka rahakotile.
Õpilased alustasid kampaaniat kraanivee eeliste teadvustamiseks
  • Foto: Liis Treimann
Õpilasi juhendavad noorte hulgas tuntud staaridest reklaamieksperdid Rainer Olbri ehk Metsakutsu, Anne Vetik ja Lauri Pedaja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele