Tallinna Vee korraldatud loovkonkursi "Veendumus" raames jagas reklaamiagentuuri Not Perfect loovjuht Anne Vetik põhitõdesid ja nippe, kuidas sünnib tema arvates üks mõjus reklaam.

- Anne Vetik Foto: Silver Mikiver
Anne Vetiku sõnul on reklaam palju rohkemat kui kuulutus. „Kui tahad reklaamis hästi hakkama saada, on palju kasulikum reklaami mitte õppida, vaid õppida midagi muud, mis annaks sulle üldist head kultuurilist ettevalmistust. Kui tunned kultuurikoode, ajalugu, kunsti, siis saad teha sellist reklaami, mis inimesi päriselt kõnetab, mitte lihtsalt kuulutust,“ ütles Vetik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.