Tallinna Vee korraldatud loovkonkursi "Veendumus" raames jagas reklaamiagentuuri Not Perfect loovjuht Anne Vetik põhitõdesid ja nippe, kuidas sünnib tema arvates üks mõjus reklaam.
- Anne Vetik Foto: Silver Mikiver
Anne Vetiku sõnul on reklaam palju rohkemat kui kuulutus. „Kui tahad reklaamis hästi hakkama saada, on palju kasulikum reklaami mitte õppida, vaid õppida midagi muud, mis annaks sulle üldist head kultuurilist ettevalmistust. Kui tunned kultuurikoode, ajalugu, kunsti, siis saad teha sellist reklaami, mis inimesi päriselt kõnetab, mitte lihtsalt kuulutust,“ ütles Vetik.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.