• 18.05.21, 11:54

Aasta Turundustiimi nominent: Sportland

Sportlandi turundusjuht Keidi Kitt rääkis, et nende tiimi jaoks on nõudnud suurimat pingutust e-poe ellukutsumine, kuid ühtse tiimina hoiavad nad alati teineteise motivatsiooni laes ja ei kohku ka suuremate väljakutsete ees.
Sportland Eesti turundustiim
  • Sportland Eesti turundustiim
Mis te arvate, millega on teie tiim nominatsiooni n-ö ära teeninud ehk millega olete silma paistnud?

Seotud lood

Uudised
  • 17.05.21, 09:24
Aasta Turundustiimi nominent: Nordic Milk
Nordic Milk OÜ turundusjuhi Helen Ojamäe sõnul pakkus tema tiimi jaoks pandeemia kõrgajal kõige rohkem väljakutseid toodete degusteerimised ja katsetamised distantsilt, kuid tehtud said needki.
Uudised
  • 14.05.21, 13:31
Aasta Turundustiimi nominent: Viru Keskus
Viru Keskuse turundustiim on imepisike, kuhu kuulub turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristel Sooaru ja turunduse projektijuht Helen Kikkas-Tikerpe, kuid sellegipoolest on tubli tandem saanud edukalt hakkama ühe külastatavama paiga turundamisega väga muutlikes oludes.
Uudised
  • 13.05.21, 14:48
Aasta Turundustiimi nominent: Selver
Selveri turundusjuhi Triin Kaare sõnul meenutab nende turundusosakond pigem väikest reklaamiagentuuri, kus strateegiate ja kujunduste loomise kõrval hallatakse veebi, juhitakse kommunikatsiooni ja reklaamimüüki ning tehakse Eesti ühte edukaimat Facebooki lehte.
Uudised
  • 13.05.21, 11:38
Aasta Turundustiimi nominent: Coop Pank
Coop Panga turundusjuhi Kristjan Seema sõnul nende tiimi võidukaks kombinatsiooniks kirg ja pühendumus ning järjepidevalt ühtse tugeva reklaamikeele kasutamine, mis teeb nad suuremaks ja silmapaistvamaks kui nad ehk veel täna pangana on.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele