Nordic Milk OÜ turundusjuhi Helen Ojamäe sõnul pakkus tema tiimi jaoks pandeemia kõrgajal kõige rohkem väljakutseid toodete degusteerimised ja katsetamised distantsilt, kuid tehtud said needki.
Viru Keskuse turundustiim on imepisike, kuhu kuulub turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristel Sooaru ja turunduse projektijuht Helen Kikkas-Tikerpe, kuid sellegipoolest on tubli tandem saanud edukalt hakkama ühe külastatavama paiga turundamisega väga muutlikes oludes.
Selveri turundusjuhi Triin Kaare sõnul meenutab nende turundusosakond pigem väikest reklaamiagentuuri, kus strateegiate ja kujunduste loomise kõrval hallatakse veebi, juhitakse kommunikatsiooni ja reklaamimüüki ning tehakse Eesti ühte edukaimat Facebooki lehte.
Coop Panga turundusjuhi Kristjan Seema sõnul nende tiimi võidukaks kombinatsiooniks kirg ja pühendumus ning järjepidevalt ühtse tugeva reklaamikeele kasutamine, mis teeb nad suuremaks ja silmapaistvamaks kui nad ehk veel täna pangana on.
Elisa Eesti turundusjuht Karin Kanepi sõnul on nende üheks suureks trumbiks konkurentsitihedas valdkonnas omanäoline filmilik reklaamikeel, mis aitab kindlasti teiste seast esile kerkida. Elisa Eesti oli Aasta Turundustiim 2019 võitja.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.